SKRIVET: 2009-10-26, kl 14:40:24 | PUBLICERAT I: mitt liv

igår

godmorgon, har skaffat en ny blogg, haha. ingen aningn varför menmen. inatt sov jag hos isabella med lovisa & olivia, jätte roligt och jag har verkligen saknat dom jätte mycket! okej det var inte så jätte längesen jag träffade lovisa.  men i alla fall nu ska jag äta så hörs vi sen !, men innan så ska ni få se lite bilder!

här kommer lite bilder sen igår !


isabella & jag


lovisa & jag


olivia & jag


olivia                                                      lovisa                                                       isabella





Maja

hihi nawe söta gulligt

btw : LOVISA !!! :D



PUBLICERAT: 2009-10-27, 22:49:45 | URL: http://majalinneaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: